Saya marah..

Saya sebenarnya sedang marah. Tapi saya perlu beristighfar kerana amarah itu makanan syaitan kan?

Saya sekarang sedang mencuba method inhale dan exhale. See if this works.

Kenapa saya marah? Hmm. Sebab saya hanya manusia biasa yang punya rasa dan bicara. Punya limit.

Tapi anak-anak memerhati saya. Apa tindakan saya bila saya marah. Yeah I must admit, I did say some things. Harsh things to express my anger. But I stopped at that.

Usually, I could be more damaging. I may and can throw horrible tantrums. When I am angry it is.

But my guess, this is what age does to me and my well being as a human.

Yes, as I am writing this, saya penuh rasa tidak puas hati dan marah. Tapi saya tahu, ada jalan yang lebih ‘sejuk’ dan tenang.

So, I will sleep on it.

Saya tahu esok akan menjadi hari yang lebih baik🙂 , InsyaAllah!

2 thoughts on “Saya marah..

Leave a Reply

